محدوديت ترددي راه هاي مواصلاتي كشور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي محدوديت هاي ترددي راه هاي مواصلاتي كشور را طي روزها و ماه هاي آتي اعلام كرد.

به گزارش ايرنا، تونل رباط سنگ واقع در محور مشهد – تربت حيدريه در استان خراسان رضوي به علت اجراي عمليات احداث سيستم روشنايي داخل تونل از 10 دي ماه جاري به مدت دو ماه در روزها بين ساعت 8 تا 16 مسدود است و در زمان انسداد تونل، تردد وسايل نقليه از طريق جاده كنارگذر برقرار است.

تردد وسايل نقليه در محور گنبد – مينودشت نيز در استان گلستان به منظور اجراي عمليات رمپ هاي راه روستايي حاجي بالخان و سه راهي زندان حدفاصل كيلومتر 5 تا 7 از 10 دي تا 20 اسفند ماه سال جاري، بامحدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.

اين گزارش حاكي است ، تردد وسايل نقليه در محور گرگان – علي آباد در استان گلستان به علت اجراي عمليات قير زدايي در حدفاصل كيلومتر 30 تا 40 تا 24 دي ماه جاري، روزها بين ساعت 8 تا 16 با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.

تردد وسايل نقليه در باند رفت بزرگراه نيشابور – سبزوار در استان خراسان رضوي به علت اجراي عمليات لكه گيري وآسفالت ،حد فاصل كيلومتر 41 تا 43 از چهارم دي ماه جاري به مدت يك ماه بين ساعات 7 تا 16 با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.

انسداد محور اميديه - جايزان در استان خوزستان به دليل تكميل نهايي و عمليات بهسازي و روكش آسفالت تا اول اسفند ماه به مدت دو ماه ديگر ادامه دارد.

تردد وسايل نقليه در محور تربت حيدريه - مشهد به علت اجراي عمليات ترميم رويه آسفالت حدفاصل كيلومتر 17 تا 27 تا تاريخ 25 اسفندماه جاري ، روزها بين ساعت 7 تا 16 با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.

بر اساس اين گزارش، تردد وسايل نقليه در محور گنبد- آزاد شهر در استان گلستان به علت اجراي عمليات احداث دوربرگردان در كيلومتر يك تا اطلاع بعدي با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام خواهد شد.

محور شمشك به ديزين در استان تهران به علت بارش برف روزهاي گذشته كماكان تا اطلاع بعدي مسدود است.

تردد وسايل نقليه در محور شمالي سبزوار - نيشابور در استان خراسان رضوي به علت اجراي عمليات روكش آسفالت حدفاصل كيلومتر 51 تا 52 از روز چهارشنبه 17 آذرماه جاري به مدت دو ماه ، روزها بين ساعت 7 تا 16 با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.

بر اساس اين گزارش، محورهاي ساري- قائمشهر، آزادراه كرج - قزوين و محور شيراز - مرودشت ، بيشترين حجم تردد وسايل نقليه را در 24 ساعت گذشته داشته اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: